Retur produse Nichita

Produsele confecționate după specificațiile prezentate de consumator si/sau personalizate in mod clar nu pot fi returnate.

Conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c) – “Consumatorul nu poate denunța unilateral următoarele tipuri de contracte […] c) contracte de furnizare a unor produse executate după specificațiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate […].”

Conform OUG 34/2014 art. 16 lit c) – „Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevăzut la art. 9-15 in ceea ce privește contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale următoarele: […] c) furnizarea de produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar […].”

Totuși, având in vedere ca ne dorim sa fiți pe deplin mulțumit de produsele noastre, te asiguram ca vom face tot posibilul sa rezolvam solicitarea ta de retur.

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător. Acesta nu va plăti transportul in cazul in care primește un produs cu defect de fabricație sau un produs greșit, iar returul va fi organizat de către Atelier Nichita.

In cazul in care nu doriți schimbarea produsului, ci este vorba despre un simplu retur, va vom înapoia contravaloarea produsului returnat prin transfer bancar in contul IBAN specificat de dvs. in Formularul de Retur. Perioada de rambursare a contravalorii produsului returnat se va face in maxim 14 zile calendaristice de când produsul returnat a ajuns la adresa specificata mai sus.

Atenție! Nu primim colete returnate cu plata ramburs. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a căror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client).

Defecte fabricație

Te asiguram ca toate produsele Nichita sunt verificate înainte de livrare din punct de vedere al calității si conformității. Totuși, in cazul sesizării unor defecte majore de fabricație te rugam sa ne anunți imediat si implicit sa returnezi produsele. In aceasta situație poți opta fie pentru înlocuirea produselor, fie pentru restituirea contravalorii produselor.

Orice sesizare privind existenta unor defecte de fabricație după o perioada mai mare de 14 zile de la recepția produselor este considerata expirata.

Defectele de fabricație se refera produsele primite cu defecte: piele rupta / tăiata / crăpata / pătata, produs descusut, catarama rupta . Defectele de fabricație nu se refera la particularități ale pieilor naturale: nervuri, mici diferențe de culoare, semne caracteristice si neregularități, tocmai acest lucru arata autenticitatea si calitatea pieilor din care sunt confecționate produsele / pieile sunt tratate cu tanin vegetal, iar acesta poate migra si poate colora ușor suprafața cu care vine in contact; acest lucru se întâmpla la primele purtări, pana produsul dobândește o patina unica / micile neregularități si imperfecțiuni ale produselor sau ale parților din produse confecționate manual si deci exista riscul migrării culorii / pieile care au fost ceruite si lustruite manual, in acest caz pielea continua sa se “uzeze” in mod natural, excoriațiile de culoare de la suprafața pieilor reprezintă un efect intenționat care are loc doar după purtare si tocmai acest lucru aduce individualitatea produselor.

Dimensiune nepotrivită

In cazul in care este prima ta comanda pe site-ul nostru, te rugam sa te măsori conform instrucțiunilor de pe site din categoria „Mărime individuala la curea”, pe care le poți găsi afișate pe site la fiecare model de curea, si sa ne comunici măsurătorile pentru a va expedia dimensiunea potrivita si sa evitam costurile pentru retur. In aceasta situație nu se aplica restituirea contravalorii produselor.

Produsele realizate la comanda, nu sunt produse de serie, se lucrează manual si intra in execuție la cererea expresa a clientului, fapt care atrage după sine imposibilitatea de a returna produsul.

În cât timp primesc banii înapoi?

In cazul rambursării contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la data la care am fost informați de decizia de retur si primirea produsului/produselor retur.

Restituirea contravalorii produselor se face prin transfer bancar in contul specificat ( informații necesare: Nume titular cont, nume banca, cont IBAN)

Mulțumim,
Atelier Nichita

Formular de retur